that very Monday morning

cand cerul, de cateva zile, arata asa:

sky

dinozaurii dorm pe dischetele tale demachiante, cam asa:

dinozaurii dorm

pe pereti sunt desenate pisici abstracte

pereti

carora le tin companie catei roz si negri, tot abstracti:

biblioteca_1

deoarece cu o seara inainte

biblioteca_2

… iesi din casa, te duci si tu ca omul (ma rog, femeia-business) sa-ti platesti taxele, descoperi ca e o coada de 50 de persoane pt ca ‘e ultima zi’ de ceva

te intorci acasa, socotind penalizarile pentru o zi intarziere si ca revii maine

in metrou iti dai seama ca nu poti trai fara un lac de unghii mov-cameleon

petreci doua ore in mall si gasesti lacul mov-cameleon, desi ai o gasca de deadline-uri si esti in criza de timp

ajungi acasa si afli ca e cod portocaliu de ninsori si viscol maine

iti dai seama ca you are just a woman

cu unghii mov

unghii

and nothing else matters…

a little later update: matters, matters… dupa ce inchei postarea, afli ca se inchid scolile si gradinitele, iti dai seama ca ai uitat sa comanzi apa, si ca ai uitat parola la email-ul de pe care comanzi apa😀

6 responses

  1. Macar movul e frumos! :))
    Vorba nasei mele, „oleaca di muov”…

    Apreciază

    1. ah, El i-a zis in seara asta (abia acum a remarcat) mov-neon😀 oleaca di neon

      Apreciază

  2. Observ ca si la voi se poarta operele de arta din plastilina pe usi :)) Al meu pune plastilica si in gura cheii (acolo unde ajunge). I-am luat o tabla magnetica, are piese frumoase (chiar recomand magazinul http://www.magazinulluibebe.ro), doar-doar s-o mai dezvata …

    Apreciază

    1. aoleu, in gaura cheii😀 ideea asta inca nu i-a venit; tabla magnetica inca nu i-am luat, ca mi-e frica sa nu inghita piesele, insa avem carti cu magneti iar magnetii stau pe frigider, calorifer, usa metalica de la intrare😀 cred ca tabla ar fi inutila

      Apreciază

  3. Cu apa cred ca se putea rezolva: scoteai o oala pe geam si adunai zapada de la ninsoare, pe care o topeai😀
    Unghii misto, eu nu prea mi le le fac, desi imi plac, dar nu-mi place ca sare oja dupa doua-trei zile, si dureaza inca pe atat pana mi le curat😀 iar zilele alea de stat cu ele urate, ma fac sa-mi piara cheful de a le face de la inceput🙂
    Chiar ieri am ascultat melodia, in interpretarea Godsmack🙂

    Apreciază

    1. nici eu nu suport oja sarita, asta mov e de la flormar, n-am mai avut, dar a rezistat eroic o saptamana… eu de regula imi iau numai l’oreal, burjois si seventeen, astea sunt rezistente fix in ordinea data (l’orealul in top), insa saptamana trecuta n-am rezistat culorilor si mi-am luat niste golden rose (roooz sidefat si bej) si rozul a rezistat pana azi incredibil de bine… dar movul ala e cam neon, de dat in club sau in depresie😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

