agnosticul, varianta cu o baba, vrajeli upgradate si dilema

toate azi, cred ca ni se trage de la iaurturile cu aflatoxina din aia😛

***

Baietzelul ma cara iar in biserica, despre prima oara am povestit aici

azi, o  candela la niste moaste (cred) il atrage

– Se-i aisi?

daca sunt moaste, logic ca e si o baba, care raspunde neintrebata (tot logic)

– O candela.

– De se?

– Ca sa ne inchinam, raspunde baba.

– DE SE sa ne inchinam??

😀 baba, fara cuvinte (eu mustacesc, dupa care continuam seria de ce-urilor, departe de baba)

***

dialog pe intuneric, pe jumatate adormiti

– Mami, miss e dlagusa?

– Mmm, nu stiu daca e draguta, tu stii.

– Nu stiu, e dlagusa?

– Pai daca se poarta frumos cu tine, si se joaca, si te iubeste, atunci e draguta.

– Daaa, e dlagusa. O sa ma mai joc cu ea. -Pauza, ma ia de obraji: Dal meleu o sa vin la tine, SCUMPO!

esteee!

nici bine nu-mi revin din declaratie, mai are o dilema:

– Mami, pelnele sunt baieti??

am dezbatut indelung cu tac’su si tot nu stim daca pernele sunt baieti sau fete😀

pfuai, si asta e doar inceputul, aoleu ce ne asteapta…

4 responses

  1. Vai cat de dulce este!!!

    Observ ca a inceput seria „de ce-urilor”, eu stiam ca pe la 4-5 ani vine; e precoce Baietel!

    Te citesc cu drag🙂

    Apreciază

    1. multumesc; de aseara mi se zice ‘scumpo’ invariabil😀 n-aveam porecla, acum am

      Apreciază

  2. Vai vai ce întrebări simpatice pune!! O scumpete e Baietelul tău!! Al meu nu a început încă cu „de ce”-urile însa abia aștept și eu😉

    Apreciază

    1. 😀 ai grija ce-ti doresti, pe mine ma doare capul cand incepe, si chiar vrea sa stie, nu intreaba ca sa sacaie… deocamdata cand raman blocata merge sa-l blochez la randul meu bagand o explicatie cu un cuvant nou si complicat😀 sa vedem ce mai urmeaza

      Apreciază

Lasă un răspuns

