prima cafea, prima ciocolata

prima cafea s-a intamplat cam asa:

Baietzel de vreo 2 ani si 4 luni, parinti si unchi la restaurant la Jamie’s

eu comand la desert tiramisu, in ideea sa-l impart cu copilul (mai mancase tiramisu facut de bunica-sa si supravietuise)

incepe el sa manance, vad ca chelnerul se uita insistent spre noi

si se uita, si se uita, copilul mancase juma de portie cand nu mai rezista si vine si ne sopteste la ureche: ‘you know, it’s made with a huge amount of very, very strong expresso’😀

ups!

rezultatul a fost ca acasa Baietzel a alergat cam o ora intruna strigand ‘nu pot sa tac, nu pot sa tac’😀 dupa care a cedat si a adormit epuizat

am scapat ieftin

prima ciocolata s-a intamplat sambata si n-a mai fost la fel de distractiv…

am primit vizita unei rude cu care nu ne mai vazusem de multa vreme, care ruda n-a intrebat daca poate sa aduca x sau y, mie nu mi-a trecut prin cap sa-i zic ceva la telefon, intrucat cei care ne calca pragul ne stiu preferintele si n-am avut surprize neplacute

pana acum

i-a adus Baietzelului de 2 ani jumatate milkinies, si mai inca vreo doua natii de ciocolatele de copii…😦

eu n-am vrut s-o fac sa se simta prost, mai ales ca se straduise vizibil sa-si aduca aminte ce vin bem noi, stiam ca e intr-o faza mai slabuta cu banii dar a cheltuit destul de mult pe vin si pe ciocolatele si chiar n-am vrut sa-i stric bucuria, asa ca am lasat bestia sa manance din ele gandindu-ma ‘ce poate sa pateasca de la cateva guri de ciocolata’

stimatul a mancat doua batonase din alea, s-a strambat la ele, nu l-au incantat prea tare si credeam ca am scapat

wrong!

la ora 00.30 copilul striga cat il tineau bojocii, pe intuneric, in capul patului: hai vecinilor! hai mamicilor! hai taticilor!

il apuca tusea, bea un pic de apa, dupa care iar se punea pe strigaturi, cantat, la un moment dat a evadat si nu l-am putut cu nici un chip tine sa nu traga niste ture cu bicicleta prin casa (bicicleta e dotata cu claxon, da?)

‘hai vecinilor’ nu dormeau, ca ii auzeam… nu stiu daca de la uralele lui sau ca aveau alta treaba…

la 00.45 a hotarat ca vrea sa se uite la ‘stili’, asa ca am dat pe un post de stiri😀 care l-au doborat intr-un final…

jur ca nu mai las vreo ciocolata sa se apropie de Baietzelul meu!

5 responses

  1. :)))) Ce tare!!! rad de nu mai pot!!! :))))))

    Apreciază

    1. n-am mai scris ca sa nu lungesc postarea, dar eram si noi lesinati de ras si depasiti de situatie in acelasi timp… ce a putut sa fie la gura lui… era numai in urale- ‘ssi, mami, tu la serviciu cu cine te mai joci?’ ‘cu Adela’ ‘cu Adelaaa?? Bavooo, mamiii!! si cu cine te ma joci?’ ‘…mmm, cu Iulian’ ‘si cu Iuian??? Bavooo, mamiii’ si tot asa😀

      Apreciază

      1. rossana manolescu

        :))))))) super tare!!!

        Apreciază

  2. foarte simpatic Baietelul! :)))

    In alta ordine de idei, care este restaurantul lui Jamie pe care-l tot pomenesti? Sunt fana emisiunilor lui de gatit (ca n-am curajul sa ma apuc sa fac ce zice el acolo, si oricum nu cred ca as gasi tot ce-mi trebuie), dar as vrea sa savurez ceva din mancarurile lui.

    Apreciază

    1. in Romania nu cred ca are, noi am fost la asta http://www.jamieoliver.com/italian/reading , nu mi-a placut, erau prajite toate; sunt bune pastele, tiramisu-ul si sucul pt copii- a baut o carafa din aia intreaga, nu stiu unde a incaput😀, dar n-are nici o legatura cu ce retete prepara el prin emisiuni…

      Apreciază

Lasă un răspuns

