cucul

nu e ceea ce pare, nici ce va asteptati

as fi pus titlul cu ce ma doare cel mai tare, tipatul prin casa ‘ nu alerga cu cucul in manaaa!!!!’ dar mi-era frica sa nu induc in orori😀

e vorba despre un cuc  din ceramica, pe care l-am primit cadou vara trecuta de la niste prieteni

pentru ca e din ceramica si se poate sparge el sau sparge dintii copilului, sta frumos suus pe o policioara

copilul insa isi mai aminteste de el si atunci incep dialogurile

– Vreau cucul!

– Bine, dar sa nu-l bagi in gura!

evident ca-l baga in gura

– Baietzel, lasa cucul daca nu te mai joci cu el!

evident ca nu-l lasa si se apuca de alergat prin casa si noi dupa el:

– Nu alerga cu cucul in mana, ca te loveeesti!!!

😀 locuim intr-un apartament de bloc cu pereti de hartie; am incercat sa-l ascundem, dar nu-i chip, si-aduce aminte si il cere periodic

nu vreau sa stiu ce cred vecinii😀

iaca si vinovatul

6 responses

  1. Avem si noi unul, dar eu o las in pace. Nu are decat sa isi sparga dintii daca nu e atenta😀

    Apreciază

  2. :)))) chiar frumos cucul! Imi si imaginez cam ce mi-ar trece mie prin cap daca as auzi vecinii strigand ceva legat de cuc…

    Apreciază

    1. nu-i asa?😀 bonus, vine la mine dupa o fugareala cu cucul in mana: pule? eu inlemnesc, dar imi dau seama ca e altceva numai ca nu reuseam sa ma prind ce… motiv de oftica, si s-a ajuns la planset cu sughituri PULE, PULE!!! si, la capatul rabdarilor, am realizat: piure! voia piure!😀

      Apreciază

  3. Si eu am „cuc” dinasta, doar ca ii ziceam privighetoare😀 dar chiar si asa … tinem la dintii lor, mai ales ca dra si-a zburat unul din fata-sus, cand invata sa mearga, pe la 1 an.
    Nu vreau sa fac lumea sa dea in paranoia, dar e cam nasol fara dinti!
    Nu i-ai pus si apa-n … cuc ?🙂

    Apreciază

  4. ba da, dar am renuntat, ca o bea😀 e prea mic, aproape ca nu reuseste sa fluiere cu el, ca acopera cu gura fanta aia

    Apreciază

  5. Am dat peste postarea ta astazi.trebuia sa fi fost la targul de ceramica „Cocosul de Hurez” astazi ,sa vezi ce era in satul de vacanta,unde era la vanzare si astfel de obiecte!!parca intrasem in padure,la cate triluri se auzea,copii cu astfel de obiecte era bucuria lor.si eu am crescut cu asa ceva,sunt mai multe feluri,unu e cuc,altul privighetoare,si tot asa…sa iti creasca mare si frumos baietelul!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

