Asediul jucariilor la 2 ani – Topul cartilor

Dupa ce mi-a luat vreo ora sa fac ordine in jucarii m-am hotarat sa ma razbun.

Macar i le pozez si inventariez😀

Cam ce citim noi la 2 ani:

In top se afla cartile cu magneti (geniale, desi o vreme magnetii au fost mai mult pe frigider, calorifer, usa de la intrare)

Mai nou il intereseaza regulile si sa puna magnetii chiar unde le e locul, dar asta e recent.

Pe locul doi se afla cartile cantatoare, care fac ca toate animalele sau spun singure povestea.

Pe locul trei sunt cartile cu ferestre, pe care pana acum vreo luna-doua se enerva pentru ca nu reusea sa deschida singur ferestrele.

 

Urmatoarele in top sunt o serie de 4 carti cu disc (cele 4 din mijloc), foarte inteligente, se roteste discul si apar diverse animalute care fac parte din poveste. Ii place sa le descopere.

Apoi vin cartile cu personaje Disney, el e fan Mickey, Cars si Alba ca Zapada. Cartile clasice cu povesti din care ii citeam cand era bebe sunt cam in dizgratie, mai cere din ele cand e mamos, pentru ca la unele povesti fac eu ca leul, il ‘musc’, etc😀

Astept cu nerabdare varsta la care va avea rabdare sa-i citesc o poveste cap-coada.

2 responses

  1. Si noi o avem pe aia cu FERMA, este interesanta:) Cu magneti eu nu i-am luat, desi nu e o idee rea nici acum la aproape 3 ani… Si da,nici al meu, acum, nu are rabdare sa ii termin de citit o poveste…;)

    Apreciază

    1. da, e interesanta Ferma, dar se cam rup ferestrele… cu magneti sunt foarte faine, oricum ce se gaseste la noi sunt pt copii mai mari decat al meu (prima cu my magnet book e din uk, potrivita pentru varsta lui, cealalta e de la noi, pt copii mai mari, trebuie sa pui nu doar animale/parti ale corpului la locul lor, ci si cuvinte sa completeze o propozitie)

      Apreciază

Lasă un răspuns

