agnosticul de 1 an si 10 luni

trecem pe langa o biserica

Baietzel nu a mai intrat intr-o biserica de la botez, nu stie ce-i aia, stie doar ca e casa lui Doamne-Doamne

decreteaza:

– Nu-i Doamne!

– Nu e preotul, puiule, dar Doamne este, este tot timpul, chiar daca nu-l vedem.

– Vau la Doamne!

Tac’su protesteaza, nu ma lasa sa intru pentru ca sunt in pantaloni prea scurti.

Eu cred ca pe Doamne nu-l intereseaza asta, plus ca am picioare frumoase… Bag copilul in biserica.

– Nu-i Doamne!

– Este, dar nu-l vedem noi. E un duh, ca duhul din lampa lui Aladin (atata duh stie el, sorry). Uite, si nenea spune la fel.

Nenea care vinde lumanari ma aproba.

Cercetam icoanele, punem mana pe ele, iesim.

Tac’su amuzat ne asteapta:

– Ei?

– NU-I DOAMNE!!!

4 responses

  1. 🙂🙂🙂 tare rau de tot!

    Apreciază

  2. […] Baietzelul ma cara iar in biserica, despre prima oara am povestit aici […]

    Apreciază

  3. […] concluzia mea, e fix aia pe care a tras-o, iesind in biserica, copilul meu oh-vai nebatut: NU-I DOAMNE! […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

