s-asa-mi vine cateodata…

eheee… iar m-au luat nostalgiile stramosesti😀

in vacanta noastra de primavara din Transilvania, la Viscri, am calatorit in timp… case si sate ca pe vremea bunicilor, focul care duduia in soba, curti verzi, mari si frumoase, ciorba gustoasa si fara vegeta…

la masa cu proprietarii casei in care am stat, din vorba in vorba am aflat cat costa o gospodarie in Crit (20km de Viscri), cu ceva pamant langa (din cate am vazut, circa 1,000mp): 6,000 de euro

instantaneu ne-am uitat unul la altul

si in drum spre casa, am inceput sa fabulam: si daca intr-o zi ne enervam si dam cu cusma de pamant, ne luam o casa din asta, ne mai trebuie inca pe atat sa punem o centrala, foram un put si sa facem o fosa septica, si apoi putem traim linistiti pana la adanci batraneti fie si numai din jobul meu ‘remote’

cand avem cate o zi grea, iar ne apuca fabulatiile😀 cred ca imbatranim, ne apuca dorinte din astea de gradinarit, luat casa, etc😀

si cateva poze din rai:

Casa de 200 de ani, in care am stat:

200-year-old house in Crit, where we stayed

priveliste din Crit:

Crit landscape

strada din Viscri:

street in Viscri - UNESCO world heritage village

ploaie:

rain

ah, si colac peste pupaza, cu avionul din Londra a sosit magaoaia de ‘leu’ despre care am scris acum ceva vreme (si da, si canta, si tot nu inteleg de ce ii zice leu):

'leul' - new entry

3 responses

  1. pentru ca sa deruteze adversarii mai slabi…🙂
    spor-t la facut bani sau adunat bani pentru o casa…

    Apreciază

  2. Buna…unde ati stat?

    Apreciază

    1. sa stii ca am uitat cum se chema exact, dar stiu ca era fix langa casa cu zorele. casa cu zorele stiu ca avea preturi duble, dar conditii mai ‘de oras’, noi am vrut sa avem toata casa si pe cat se poate asa cum era ea pe vremuri, fara termopane and stuff. nu sunt multe in Crit, gasesti cu google

      Apreciază

Lasă un răspuns

