cresa noastra – contraexemplu la gradinita yuki

am povestit in postarea anterioara comportamentul ‘educatoarelor’ de la gradinita yuki din sectorul 4, care ‘disciplineaza’ bietii copii spunandu-le ca sunt mincinosi, rai si desenandu-le buline negre cu carioca pe mana

ma uimeste cum la cresa noastra, care este daycare, nu gradinita cu pretentii de educare si formare, reusesc doamnele sa se comporte ireprosabil cu picii

Baietzel merge deja la cresa respectiva de un an jumatate (de cand avea aproape 4 luni) si n-as putea spune ca am avut vreodata ceva de reprosat, nici legat de ingrijirea in sine, nici de partea de formare, de educatie

cat a fost mic-mic, l-au hranit cum trebuie (analizele i-au iesit perfect mereu), l-au pus in fundulet, a inceput sa mearga si sa vorbeasca acolo, a evoluat ca la carte

ma uit la el cum se joaca cu jucariile si imi dau seama ca nu tipa nimeni la el, pentru ca nici el nu cearta jucariile, nu le bruscheaza, se joaca frumos

si Baietzel se mai cafteste cu colegii, recent a avut cateva zile de muscat colegii, respectiv colegele, insa mi-a placut cum au reactionat doamnele de acolo (repet, fara ‘pretentiile’ unor educatoare de gradinita, dar de un bun simt si de o normalitate cu mult superioare) – i-au despartit, le-au tinut morala, i-au bagat in tarcuri (patuturi) pana s-au calmat, i-au impacat, seara cand au venit parintii a mai urmat o sesiune de morala si de impacare si gata

ce-o fi asa de greu?

al meu are 1 an si 8 luni si intelege daca i se vorbeste frumos…

cred insa ca mai e si calitatea oamenilor la mijloc, nu doar pregatirea…

2 responses

  1. Dupa cum ziceam la postul anterior, si eu caut cresa pentru copilul meu care momentan are 4 luni, ca as vrea sa incep munca in 5-6 luni. Stiu ca esti ocupata, dupa cum spune si numele blogului, dar as vrea sa te rog sa-mi dai mai multe detalii despre cresa la care este copilul tau: cat costa, ce program are, unde este.. As fi mai linistita sa-l dau la o cresa cu recomandare, decat sa-l duc undeva fara sa stiu prea multe detalii despre institutie. Dupa cum ai spus, poti sa dai peste tot felul de cretini care-ti strica copilul… Daca nu vrei sa le faci reclama aici, pot sa te rog sa-mi scrii un email cu detalii la adresa: mihaela_georgita@yahoo.com? Merci frumos anticipat.

    Apreciază

  2. ti-am trimis detalii pe email; o sa updatez numele cresei in postari cand il vom muta la gradi, merita sa le fac reclama, insa acum nu le pun numele pe blog din motive de paranoia🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

