spitale de stat vs spitale private

si doar mi-am promis ca nu mai scriu nimic din revolta…

insa nu pot sa nu ma revolt

chiar saptamana trecuta am citit pe blogul Mariei Coman despre copiii internati fara mame la spitalul din Sibiu

si comentariile mamelor povestind experiente, si comentariile mamelor din grupul de pe fb… mi s-a strans pielea pe mine

vineri noapte Baietzel, cel care nu se imbolnaveste niciodata, a facut o viroza banala, dar avea febra mare cu frisoane si pt ca nu suntem obisnuiti cu asa ceva ne-am speriat si am hotarat sa mergem la spital

sotul meu insista sa mergem la spitalul de stat de peste drum… cu oaresce ton ridicat i-am luat gandul si am mers la un spital de copii privat

ne-au internat, am stat pana duminica, si nu pot decat sa-i dau nota 10

medicii si asistentele s-au comportat profesionist, conditiile f ok, tati a stat cu noi de la 10 la 10 si in seara cand ne-am internat s-a si intors pe la 3 noaptea sa ne mai lase una-alta de acasa (nu prea aveam nevoie de nimic, mie mi-au dat si pijama, dar a adus niste schimburi pt copil)

era destul de debusolat bietul copil de la atatea analize si medici care se perindau, s-a agatat de mine ca o maimutica… ma gandesc cat de groaznic trebuie sa fie pt un bebelus sa n-o aiba pe mama alaturi…

pentru 1 zi jumatate in spital am platit decent, ca de obicei (am nascut tot la ei, am stat si eu internata cand eram gravida), au fost rezonabili, ne-au taxat pt o zi

si totusi, eu contribui la sistemul de sanatate de stat cu sume lunare mult mai mari decat cele pe care le dau la privat… ce Dumnezeu fac cu banii???

nu e drept sa platesti de doua ori pentru a fi tratat decent

2 responses

  1. Asa mi-am propus si eu sa nu fiu prea revoltata , dar pana cand am cotizat ani de zile ca sa am parte de un comportament decent in spitalele de stat si cand colo nimic, am cotizat la greu cand am nascut ( la stat) m-am rugat cu cerul si cu pamantul sa imi vad baiatul dupa ce s-a nascut si nu mi l-au adus iar pentru asta nu ii iert, am stat 24 de ore fara sa il vad macar o data… Nu era bolnav nu eram bolnava nu era nimic neinregula ci doar o nesimtire crasa… Sa mai spun cat am cerut sa imi dea gheata pentru operatia de cezariana … Pe coleguta mea de camera au lasat-o sa stea cu 20 de persoane in rezerva in plus ca veneau de la 7 dimineata si plecau la 3 noaptea, cu pizza si vin, mirosea groaznic.. Nu vreau sa imi aduc aminte, urmatorul copil il fac la particular si gata… Imi pare rau ca nu am nimic bun sa spun…

    Apreciază

    1. Anda, eu am avut un ‘preview’ ca sa zic asa, cu un an jumatate inainte sa raman insarcinata, am pierdut o sarcina si cum nu era programata, habar n-aveam pe unde sa apuc cand m-a apucat hemoragia… am fost in miez de noapte si la giulesti si la filantropia, a fost horror! atunci am hotarat cand o sa am un copil sa nasc la privat – oricum, daca aduni spagile, cel putin in Bucuresti, nasterea la privat e mai scumpa cu vreo 2000 de lei si cred ca merita banii astia ca sa fii tratat omeneste; am mai scris despre asta, ma gandesc ca nasc o data sau de doua ori in viata si merit(am) sa cheltuim suma asta

      Apreciază

Lasă un răspuns

