de ce iubesc vaccinurile

… si sunt contra curentului, as putea zice😀

azi in special ma felicit ca am ales sa il vaccinez pe Baietzel cu tot ce exista si pe noi cu anti-gripalul de fiecare an

motivul? (lasand la o parte multele teorii ale conspiratiei si ale ne-conspiratiei de care e plin netul), in cazul meu (nostru):

1. circula in Bucuresti o enterocolita virala (un rotavirus), se imbolnavesc o gramada de copii (voma, diaree, de la 5 zile in sus). In jurul nostru, numai copii bolnavi. La cresa, cateva cazuri. Baietzel a facut o forma foarte, foarte usoara (pe care cred ca as fi trecut-o cu vederea daca nu as fi fost in alerta cu cazurile de la cresa). Adica a avut un scaun moale o data, si apoi vreo 3-4 zile a avut pofta de mancare scazuta si regurgita ceva mai des. Nu a vomat deloc.

Deci, sa traiesti vaccinule! Uite ca, desi era mica probabilitatea sa nimereasca fix tulpina din vaccin, a nimerit-o!🙂

2. acum niste mai multi ani, in studentie, am facut primul meu vaccin anti-gripal, la insistentele mamei. Am avut reactie dupa, am jurat ca nu mai fac. Ei, in iarna aceea a circulat in targul Iesilor o gripa foarte urata. El-ul meu (azi sotzul meu), colegul lui de camera si prietena acestuia au fost doborati de minunata gripa, au stat vreo doua saptamani la pat, urat de tot. Eu am ingrijit suferinzii. Si nu m-am molipsit.🙂

Restul nu ma mai intereseaza.

Poa’ sa extermine populatia lumii prin vaccinuri si sa elucubreze cat vor ei😀😀 Mie imi plac vaccinurile.

Am zis

4 responses

  1. Da, si noi am facut vaccinuri destule, am renuntat insa la Prevenar, era cam tarziu si venea cu aceleasi beneficii ale infanrixului.
    Miru a fost un bebe / este un copil sanatos, cu maxim 2 raceli pe iarna (si alea destul de mici – doar rinoree si putina febra). Eu evit sa-i dau medicatie alopata din prima clipa, ca sa las si organismul sa dezvolte anticorpi, ajutam doar cu homeopate. Daca nu (si a fost foarte putin cazul) intervenim cu antitermice si antiiflamaoare (nu a luat antibiotic decat de 3 ori in 5 ani).

    Apreciază

    1. uff, Prevenarul e singurul de care imi pare oarecum rau ca l-am facut (mai avem ultima doza peste o luna si imi e groaza de ea)… dupa fiecare doza reactia lui mima boala si mi-a tusit cate o luna…
      altfel si Filip e la fel de sanatos, deja imunitatea lui e proverbiala la cresa😀

      Apreciază

  2. […] despre vaccinuri am scris parerea mea aici si aici […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

