Vreau la shoppiiing

Si da, asta e un post frivol, despre nevoile mele superficiale de d(m)ama cocheta ce ma aflu😀

Asa mi-e de dor sa bantui prin magazine, altele decat cele din malluri, sa cobor la metrou la Unirii si sa o iau pe jos pana in Romana si sa ajung cine-stie-unde din magazin in magazin.

Sa ma doara tare-tare picioarele cand ajung pe Lipscani si sa caut o terasa unde sa beau dezmatat chestii cu frisca si ciocolata si sirop de artar. Dar mai ales mi-e dor sa merg la shopping cu o anumita prietena, sa-i fumez tigarile in pauzele in care ne tragem rasuflarea, sa ne barfim soacrele si sa ne cumparam tot felul de nimicuri, iar spre finalul sesiunii sa le luam si baietilor cate ceva (ca sa nu ne simtim vinovate).

Sa ne oprim la un Mac sau KFC, sa ne potolim mustrarile de constiinta cu niste portii gigantice pentru baietii care au ramas acasa si si-au impuiat capul reciproc cu masini si calculatoare, subiectele lor preferate.

Sa imi admir ulterior in sifonier zecile de bluze, pantofi si margele ‘deosebite’ (toate trebuie sa aiba cate o chichita ca sa para anormale), sa le port doar o data si sa constat ca de fapt nu-mi vin bine, dar sa le am acolo si sa ma simt cocheta…

De trebuit nu-mi trebuie nimic,  dar vreau la shoppiiing de fete…

3 responses

  1. vaiiii, cat de bine ai surprins starea asta…specifica vremurilor de demuuuuulllltttt….ce vremuri!!! vreau si eu la shopping-ul asta despre care ai scris..:))))

    Apreciază

  2. it’s all behind us, Iulia😀 eu il mai las pe pitic cu taticul sa ma intalnesc la o cafea cu prietenele, dar nu-mi mai tihneste, ca gandul mi-e numai la el…

    Apreciază

  3. De cate ori ma simt si eu asa, exact asa!!!!!!!!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

