Acasă > Cochetarii mamicioase > Tratament anticelulitic si exfoliant cu miere si cafea

Tratament anticelulitic si exfoliant cu miere si cafea

Eu lupt mereu pentru ‘eficientizarea’ timpului, asa ca nu am vreme de cine-stie-ce saloane, impachetari sau masti. Reduc totul la ce am cel mai la indemana si incerc sa fie cat mai natural.

Masca mea tratament cu miere si zat de cafea:

  •  zat de cafea (trebuie sa fie stors de apa)
  • miere de albine cat sa faca amestecul cremos

Amestec totul cu o lingurita intr-un castronel si plec cu el la dus :D Se pot masa toate zonele dorite – eu evit doar fata-, apoi se clateste cu apa.

Timpul de preparare este 3 minute, se aplica rapid si are efect vizibil – pielea ramane foarte catifelata ;)

Ca sa nu mai zic ca eu am norocul ca tatal meu sa fie pasionat de apicultura, asa ca am cea mai buna miere si cel mai curat ingredient cosmetic din lume… ;)

In plus, am constatat eu, toate cremele si lotiunile anticelulitice au in compozitie cofeina, deci putem linistite sa ne preparam acasa din cafeaua zilnica fara sa mai dam o gramada de bani pe pomezi :)

De asemenea, lotiunile exfoliante au tot felul de chestii grunjoase in adaos cu o crema – asa ca pentru exfoliere eu am preferat intotdeauna sa fac amestecuri de sare/zat de cafea/malai cu miere sau crema mea obisnuita de fata/corp :)

miere si zat de cafea

  1. august 11, 2011 la 4:22 pm | #1

    Merge tare bine si cu ulei de masline in loc de miere. Eu nu prea am acces la miere pura si pe care o primesc de la o ruda cu indeletniciri de-astea prefer sa o consum ca atare, asa ca i-am gasit inlocuitori. Pielea ramane super-hidratata de la ulei!

  2. august 9, 2012 la 11:06 am | #2

    Eu am miere (socrul e apicultor) dar nu am zat, pentru ca nu beau cafea :)
    Ma alint! mai fac gomaj cu malai, nu m-am gandit sa-l combin cu miere, merci de idee!

    Mi-am facut crema de galbenele: flori uscate, ulei masline si ceva ceara ca sa dea consistenta potrivita, e super-califragilistic :) mai ales ideea ca mi-am facut-o singura :) daca as si folosi-o mai des … :)

    • august 10, 2012 la 9:07 am | #3

      chestia asta cu zat si miere e geniala, gomajul+mierea lasa pielea super catifelata (nici cremuita nu mai trebuie dupa), iar cofeina e anticelulitic (desi eu n-am celulita, dar poate si de asta, in weekend ma rasfat de regula asa de ani de zile)

  3. iulie 8, 2013 la 6:47 am | #4

    hihi … de cand cautam “reteta” asta sa-mi dea un shut sa o fac si eu, ce bine ca mi-ai reamintit-o! :) Tot nu beau cafea si tot cu crema de galbenele ma “tratez” dar sigur ar ajuta la celulita, niste zat de cafea, macar ocazional :) Desi ocazional nu prea face nimic, dar tot mai bine decat deloc :)
    Spor la rasfat nu mai zic, deja e luni, “sa-ti fie de bine!” cred ca e mai potrivit :)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 38 other followers

