Masca tonifianta cu piersici

Pentru tenul gras si mixt, masca tonifianta cu piersici este o adevarata incantare. Vitaminele hranesc pielea si confera luminozitate tenului, iar sucul de piersici inchide porii.

Masca mea de piersici:

  • 1 piersica
  • 1 lingura smantana
  • zeama de lamaie, cateva picaturi

Se paseaza si se amesteca toate ingredientele si se aplica pe tenul curatat in prealabil, evitand zona ochilor si a gurii. Se lasa sa actioneze 10 minute, apoi se clateste cu apa calduta.

Yumm for my skin.

8 responses

  1. zona gurii se evita pentru ca exista riscul sa mananci crema? :))))

    Apreciază

    1. nu, pentru ca te iriti mai usor (eu am patit-o :D)

      Apreciază

  2. Merge si fara smantana? Poti sa raspunzi repede? am in frigider ultimile 3 piersici din curte, si-s cam … zemoase, daca nu raspunzi repede cred ca o sa le mananc😀

    PS: imi place tare blogul tau, gasesc detoate, si mai ales scurte si la obiect (ceea ce e diferit fata de stilul meu, diferit si aiuritor pe campii🙂 ).

    Apreciază

    1. merge si fara smantana, cred🙂 scuze ca n-am raspuns repede, cred ca le-ai mancat😛

      Apreciază

      1. nope🙂 sunt fata rabdatoare🙂 ma gandisem ca merge si cu ceva caimac de lapte dulce, dar am zis sa astept totusi raspunsul🙂

        Apreciază

      2. dau cu ceva, pe fata, dupa ce dau jos masca?

        Apreciază

      3. nu, o speli si lasi pielea sa respire macar cateva ore

        Apreciază

      4. mamaocupata :
        nu, o speli si lasi pielea sa respire macar cateva ore

        Pai oricum respira tot timpul😀
        Saru’mana!🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

