Masca de par cu avocado

Despre beneficiile avocado am mai scris, este un fruct complet si un om ar putea trai o lunga perioada de timp mancand doar avocado. Asa ca eu am incercat si pentru par o masca din fructul minune plus uleiul de masline care contine vitaminele A, B1, B2, C, D, E, K, fier, acizi grasi nesaturati si mai ales da stralucire firului de par.

Masca mea cu avocado:

  • 1/2 avocado
  • 2-3 lingurite ulei de masline

Se blenduieste avocado cu uleiul de masline si se aplica pe parul umed. Se infasoara un prosop/ casca de dus si se lasa 15 minute, apoi se clateste.

Coafeza mea mi-a dezvaluit un truc: nici o masca de par, oricat ar fi ea de scumpa in comert, nu este eficienta daca nu i se aplica un ‘tratament termic’, adica daca nu este lasata sa actioneze cateva minute sub un prosop/casca. Asa ca m-am conformat😀

3 responses

  1. Ce mi-e ciuda ca tocmai am aruncat un avocado!
    Mai iau uneori, e bagat la „rasfatul” lunar (pe langa cate o nuca de cocos, o mana de nuci/seminte/alune mai de fitze🙂 ) cand ajungem la un hiper-marker pt aprovizionari mai de amploare.
    Avocado inca nu se gaseste chiar peste tot, asa cum mi-as dori. Ii stiu proprietatile dar nu am reusit sa-l bag in limentatie frecvent, fac doar o crema de ciocolata raw-vegan cu el, asa mi-l mananca si astia mici.
    Mi s-a stricat in punga de hartie, ca il pusesem „la copt” si am uitat de el🙂 nu mai parea chiar comestibil, dar la masca nu ma gandisem, mi-e asa o ciuda😦

    Nu poti sa bagi optiunea de urmarit comentarii (recent comments), pe undeva, vizibil, pe blog? eu sunt mai senila si uit pe unde am comentat, uneori uit sa ma si abonez la post, sa vad raspunsul, si raman in aer, ca nu mai stiu ce am scris si pe unde🙂
    Oricum, imi place mult blogul, felicitari!

    Apreciază

    1. credeam ca o am activata optiunea cu abonarea, verific

      Apreciază

    2. credeam ca o am activata optiunea cu abonarea, verific; eu avocado il pun in salate, mastile de par mi le fac mai des cand am parul ceva mai scurt, in rest ma apuca groaza cand am de spalat chestii messy din el…

      Apreciază

Lasă un răspuns

