Masca antiaging cu caise

Caisele sunt bogate in vitamina A, sunt tonice si hidratante si am citit eu ca ajuta in procesul antiimbatranire😉

Masca mea de caise cu smantana:

  • 3-4 caise coapte
  • 1 lingura de smantana

Caisele se decojesc teoretic, dar mie mi se pare ca pierd timpul😀, asa ca le blenduiesc ca atare cu o lingura de smantana si aplic amestecul pe fata, evitand zona ochilor si a gurii.

Se sta 20-30 minute, din nou, teoretic😀 practic, cat ai rabdare sau cat nu bazaie copilul…

Se clateste cu apa calduta.

One response

  1. wow, am sa incerc si eu. Iti recomand insa sa elimini coaja, si de la piersici si nectarine. Cica e mai bine fara coaja. Am sa caut motivul.
    Azi imi iau si castraveti ca am maine seara o nunta🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

