Obsesii de proaspata mamica

Intr-o discutie cu alte mamici despre cat mananca bebe la o masa, mi-am amintit ce obsesii si spaime si frici am avut ca proaspata mamica: daca nu mananca destul? daca mananca prea mult? nu doarme cam mult? daca nu ia in greutate cat trebuie?😀

Eram atat de stresati eu si Taticul incat am tinut in primele luni un jurnal strict, cu data, ora si cantitatea de lapte pe care o manca Baietzel la o masa :)) La finalul zilei faceam si totalul, vinerea il cantaream…

A fost vai de noi dar si vai de capul oricui a trebuit sa ii dea sa manance o masa sau doua in lipsa mea, ca trebuia sa noteze clar cand si cat a mancat bietul copil.

Imi amintesc ca am certat-o foarte tare pe mama ca in loc sa scrie ora la care a inceput sa manance, a scris ora la care a terminat de mancat 😀 (ma rog, explicatia supararii a fost foarte logica: trebuia sa stiu exact cat a trecut de la ultima masa, pentru ca nu ii dadeam lapte mai des de 2 ore , sa nu il doara burta)

A stat mama la noi o saptamana cat eu eram in training pentru noul job si i-am facut o lista adevarata cu ce are si ce nu are voie sa faca🙂 N-a zis nimic, saraca, insa eu acum stau si ma gandesc ce-o fi simtit ea si ce-o fi fost in capul meu…

Cred insa ca avem dreptul la mici si mari obsesii ca proaspete mamici si cred ca este in regula sa le avem, chiar daca mai si exageram. Eu una m-am simtit linistita si stapana pe situatie asa, si pe masura ce a trecut timpul, am renuntat la ele.

Nu mai masor cat mananca Baietzel decat arareori si il cantaresc numai periodic, in cabinetul pediatrului. Creste la fel de bine si fara sa ma stressez eu😀

Si o mostra, care acum ma amuza teribil, listele cu orele si cantitatile, si kg lui bebe la 2 luni:

One response

  1. COOL!!! exact asa am facut si eu primele luni!! Foarte amuzant sa aflu ca mai sunt/au fost si alte mamici stresate !

    Apreciază

Lasă un răspuns

