Pui cu piure de legume

Baietzel nu e prea incantat de ficatelul de pui, asa ca am incercat sa creez o combinatie cu cartof dulce, care sa-i placa. A functionat🙂

Ingredientele necesare:

  • pui/ ficatel sau ambele🙂
  • 1 cartof dulce mare
  • 1 morcov
  • 1 cartof obisnuit

Se fierb separat legumele, carnea de pui eu am fiert-o impreuna cu ficatelul. Am blenduit separat legumele (ies doua portii, pe a doua am pastrat-o pentru a doua zi).

Am facut doua variante pentru carnita:

  • pui blenduit cu o lingura din piureul de legume

  • ficatel amestecat cu carne de pui, o lingura din piureul de legume, o farama de sare si o lingurita de ulei de masline:

Lui Baietzel i-a placut sa-i dau asa, separat, carnea de piure, asa ca o sa mai incerc.

2 responses

  1. Ficatelul fiert are gust aiurea, nu-mi place nici mie.
    Miru era fan pure de dovlecel cu piept de pui.

    Apreciază

    1. amestecat asa cu piept de pui si cu un pic de sare are gust f bun, e ca pateul, vad ca l-a acceptat; oricum, eu nu-l stresez daca nu-i place ceva, nu-i dau, ce, eu mananc ce nu-mi place?😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

