Supermamele

Am ramas singura cu Baietzel o zi, cand El a fost plecat in interes de serviciu. A trebuit sa-l duc si sa-l aduc de la cresa, sa-l hranesc, imbrac singura, sa ma pregatesc in acelasi timp si eu, sa alerg la si de la birou… Chiar foarte nu a fost, dar greu da🙂

Si pe langa faptul ca am inteles cat de mult contribuie El la cresterea copilului nostru si cat ma protejeaza de efort, am realizat ca Supermamele nu sunt femeile care alearga mereu intre job si copil…

Supermamele sunt ‘full-time moms’, cele care aleg sa isi dedice viata puiului de om de langa ele, si isi consuma toata energia si tot timpul liber cu dedicatie pentru minunea lor.

Supermamele sunt cele care aleg sa fie, trup si suflet, langa copilul lor si nu doar sa se bucure de joaca si de momentele de relaxare impreuna, ci si sa se ocupe de gatit, spalat vase, dereticat, spalat rufe…

Supermamele nu trimit emailuri si nu deleaga sarcini daca simt ca au prea multe, sunt sigura ca se simt uneori coplesite, insa primesc cea mai frumoasa rasplata din lume.

Respect, Supermamelor!

4 responses

  1. sa stii ca ma gandeam si eu la asta..la cat de important este ajutorul Lui..cat de putin acolo..pentru mine Supermame sunt mamele-singure, care nu isi permit/nu pot sa aiba nici macar jumatate de ora libera, pentru ca nu au un El care, atunci cand vine de la serviciu, sa preia macar 5-10 minute bucuria de a fi mereu langa bebel..

    Apreciază

  2. Abia te-am descoperit, de fapt am lipsit din zona in ultima luna (iti povestesc dupa).
    Supermamele – oare chiar exista asa ceva? eu cred ca fiecare are felul ei de a-si arata iubirea fata de minunea ei. Dupa ce am stat 2 ani cu Miruna – mi-aduc aminte cam in ceata de acesti doi ani (of, batranetea!)- si alti 3 ani (deja) impartiti intre casa si servici, inca nu pot sa spun care a fost perioada mai buna. M-am bucurat de libertatea de a sta acasa cu bebe fara program strict de servici, dar m-a cam consumat ruperea de lume, rutina si anturajul constituit in majoritatea din proaspete mamici.
    Acum – Miru e la gradinita program prelungit, suntem impreuna dimineata (o las eu la gradi si ne bucuram de jumatatea de ora singure „doar noi fetele”), si dupa amiaza, cand avem program casnic (…). diferenta – am fetita mare, care umple casa cu vocea ei cat si pentru celelalte 8 ore :)))
    hmmm, cred ca m-am intins si am pierdut sirul :))) revin cu completari, daca ma regasesc :)) Pup!

    Apreciază

  3. nici nu vreau sa-mi imaginez cat de greu poate fi pentru o mama singura… adevarul este ca ne invidiem reciproc uneori mamele care lucreaza si cele care stau cu copilul🙂 depinde mult de structura ta interioara daca esti fericita intr-un fel sau altul… eu am fost educata sa nu depind financiar de barbatul din viata mea si cred ca as suferi de o spaima teribila sa stau acasa mereu… cred insa ca cei doi ani ofera multa satisfactie de mama, pe mine m-a durut cam tare intorsul devreme la serviciu

    Apreciază

    1. Hmm, trebuie sa revin la subiect, gata, m-am regasit!
      Da, e greu sa te ocupi singura de copil, mai ales in prima zi, cand inca nu stii cat timp sa-ti aloci petru fiecare activitate si nici nu ai un „listing” corect. Dar eu cred ca o mama poate sa faca asta cu brio pentru ca deja sunt atatea mame singure care se descurca de minune.
      Si Da! depinde mult de structura interioara, de capacitatea fiecareia de a infrunta noul, de timpul de adaptare necesar de fiecare.

      Apreciază

Lasă un răspuns

