Varianta mea de Scarsdale

Nu am tinut foarte multe diete la viata mea, pentru ca am avut mereu o greutate normala, desi mereu ma plang ca ‘ar trebui sa slabesc 2-3 kg’😀 Insa pentru a slabi multele kilograme acumulate inainte si in timpul sarcinii a trebuit sa fac ceva eforturi, asa ca am apelat si la diete.

Scarsdale mi s-a parut cea mai normala, pentru ca ideea e sa slabesti, nu sa te imbolnavesti… I-am adus insa cateva adaptari in acest sens, pentru ca eu cred ca dimineata nu poti trai cu o cafea si juma de grapefruit.

Nu recomand dietele repetate, iar daca ai o problema de sanatate trebuie avizul medicului. Eu recurg la diete din cand in cand, recunosc, de lene si din dorinta de a slabi rapid

Varianta mea de Scarsdale:

Reguli generale:

  • Dieta dureaza 14 zile, trebuie tinuta strict (nu stiu de ce, dar intr-adevar, daca faci inlocuiri ii scade eficienta).
  • Daca dupa cele 14 zile mai este nevoie sa slabesti, trebuie sa faci o pauza de circa 2 saptamani apoi sa reiei.
  • Poate fi inceputa in oricare zi a saptamanii, cu meniul din ziua respectiva.
  • Nu sunt permise: graul, mazarea, cartofii, lintea
  • Pot fi folosite condimentele, mustar, ketchup (cu moderatie).
  • Nu se mananca dupa ora 6 seara.

Micul dejun valabil in fiecare zi:

  • o cafea neagra (eu mi-am pus indulcitor ca nu pot sa o beau asa totusi)
  • o felie de paine neagra simpla, fara unt

Cina (pe la 17-18) valabila in fiecare zi:

  • daca poti rezista, nimic😀 are rezultate spectaculoase
  • daca nu rezisti, o cana de ananas taiat bucati (are putine calorii si tine de foame, eu folosesc conservele de ananas)

Nu trebuie sa mananci tot ce scrie in lista, daca nu este indicata cantitatea, poti sa mananci pana te saturi (nu pana la refuz, insa), insa nu trebuie sa faci inlocuiri. Singura ‘inlocuire’ pe care am facut-o eu a fost sa mananc carnea fiarta, nu la gratar, pentru ca nu am timp/loc/chef sa grataresc.

Eu am slabit si 8 kg si 4 kg si 2 kg cand am tinut, depinde cat tesut adipos ai si cat trebuie sa slabesti. Cand am tinut strict, efectul a fost spectaculos.

2 responses

  1. Felicitari! E o mare realizare! Si dovada de initiativa. Cat timp ai tinut dieta atasata? Am si eu 30 de kg de dat jos si as tine dieta ta. Iti doresc mult bine acolo unde esti. Persevereaza! Va aparea si jobul potrivit pentru tine (acel the job).

    Apreciază

    1. multumesc! dieta se tine 2 saptamani, apoi daca mai ai de slabit, faci o pauza inainte sa o tii din nou. daca ai 30kg de dat jos, o sa se vada spectaculos, daca te tii de ea cum tb poti sa slabesti in jur de 7kg, si-s pe bune, nu doar apa. cand ai mai putin tesut adipos, slabesti mai putin gen 3-4kg. daca nu te (re)apuci dupa aia de mancat haotic, te mentii. ce am observat eu la dieta asta e ca mult face prostia aia de grapefruit de tb sa-l mananci (regleaza secretia de insulina). spor la slabit! sa nu te apuci de diete prostesti oricat iti doresti sa slabesti, gen dukan sau disociate, unde iti taie nutrienti esentiali, ca te imbolnavesti aiurea, mai bine pufoasa si sanatoasa decat slaba si bolnava🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

