Spanac cu ou si iaurt

Mie imi place mult spanacul si am incercat sa il fac gustos ca sa-mi fac din Baietzel un aliat😉 intrucat taticul lui nu se atinge in general de legume pentru ca ‘el nu este iepure’😀

Asadar reteta mea este:

spanac cat dorim sa fie portia de mare – eu folosesc spanac la borcan marca proprie de la Megaimage (sau Carrefour), e gata fiert, trebuie doar scurs de apa si pasat (de la alte marci, gen Olympia,  ii mai dau un clocot pentru siguranta)

  • 1 galbenus de ou fiert
  • 2-3 linguri de iaurt
  • 1 lingura ulei, optional (eu nu ma sclifosesc, pun de care am, de floarea soarelui sau de masline)

Evident, pentru bebelusul meu care la aproape 9 luni nu are nici un dinte, se paseaza totul cu blenderul si se serveste cu zambet si voie buna. Ii place spanacul si de obicei papa tot🙂

Timp de preparare: maxim 10 minute

Gata pentru pasat:

Rezultatul final:

2 responses

  1. […] Spanac cu ou si iaurt (via mamaocupata) Mie imi place mult spanacul si am incercat sa il fac gustos ca sa-mi fac din Baietzel un aliat intrucat taticul lui nu se atinge in general de legume pentru ca 'el nu este iepure' Asadar reteta mea este: spanac cat dorim sa fie portia de mare – eu folosesc spanac la borcan marca proprie de la Megaimage, e gata fiert, trebuie doar scurs de apa si pasat (de la alte marci, gen Olympia,  ii mai dau un clocot pentru siguranta) 1 galbenus de ou f … Read More […]

    Apreciază

  2. trebuie neaparat sa incerc si eu! o sa incerc si eu spanacul de la MegaImage!

    Apreciază

Lasă un răspuns

