Pui cu dovleac si morcov

Dovleacul si gustul lui dulceag imi amintesc mereu de copilarie si placintele bunicii… mmm. Tocmai gustul dulce, care se completeaza foarte bine cu cel al morcovului, m-a facut sa incerc combinatia si pentru Baietzel. Pentru noi este o delicatesa.

  • 1/2 felie de dovleac
  • 1-2 morcovi (cantitate egala de dovleac si morcovi)
  • 1 ceapa mica (optional- noua ne place cu ceapa, care intra in acelasi registru de gust). Daca pun ceapa, eu adaug si putina sare cand pasez.
  • piept de pui  (nu am masurat niciodata in grame, insa cantitatea de carne pe care i-o dau eu la o masa e cam cat o caisa mai mare)

Se fierbe dovleacul impreuna cu morcovul (au cam acelasi timp de fierbere), ceapa se pune mai tarziu, insa din comoditate eu le pun pe toate odata. Pieptul de pui il fierb separat intr-o craticioara. Apoi se paseaza toate cu blenderul si se papa cu pofta.

Timp de fierbere a legumelor la oala cu presiune: 10 minute. Puiul se fierbe 20 de minute la oala cu presiune.

Eu mai procedez asa, pentru economie de timp si energie: cumpar un dovleac intreg de marime medie, pe care il curat si il toc la robot, apoi il portionez in pungulite si pastrez restul la congelator.

2 responses

  1. Diana, unde ai gasit dovleac?

    Apreciază

    1. gasesc in piata la tarani, dar nu mereu…

      Apreciază

Lasă un răspuns

