Cartof dulce cu morcov si ou

Cartoful dulce seamana la culoare si la gust cu dovleacul, si fiind dulceag merge foarte bine in combinatie cu morcov. Contine vitamina A, B si C😉 cupru, potasiu si fier si este o sursa de fibre.

Eu nu sunt mare fan al legumelor si fructelor ne-romanesti (ca sa nu zic exotice), insa cum lui Baietzel nu ii plac cartofii nostri romanesti, am vazut in supermarket cartof dulce si m-am gandit sa incerc. Ii place la nebunie combinatia, asa ca o repet de cate ori imi permite buzunarul, ca sunt cam scumpi.

Reteta noastra pentru o portie de bebe:

  • 1 cartof dulce
  • 2 morcovi potriviti (cantitatea de morcov sa fie aproximativ egala cu cea de cartof)
  • 1 galbenus de ou fiert (alternativ, se poate inlocui oul cu carnita)

Se fierbe cartoful cu morcovii (fierb cam in acelasi timp) si se paseaza impreuna cu oul. Iese buuun, ca am gustat si eu.

Eu mai procedez asa, pentru variatie si economie de timp:

Fierb cartof si morcovi pt doua portii si impart in doua – o portie o amestec cu ou pentru masa din ziua respectiva, iar pe cealalta o pastrez in frigider pentru a doua zi, cand adaug carnita fiarta.

Pont: la oala cu presiune e gata in doar 10 minute🙂 ta-daaa

sa mai zica cineva ca femeile de cariera n-au timp sa bucatareasca

Aici e portia pentru a doua zi, cu care am plecat la plimbare de 1 mai:

2 responses

  1. cartod dulce vrea de mult timp sa ii introduc si eu lui Gogo, dar nu ama apucat..mai scrie, mai scrie..sa ma mai inspir si eu, ca am ramas in pana de idei la retete pt Gogo

    Apreciază

  2. trebuie sa mai incarc si poze, pentru unele retete nu am, ca am inceput sa pozez mancarea lui Baietzel de cand cu blogul🙂 dar mai am destule retete, ca eu le inventez, ma plictisesc sa fac mereu aceeasi mancare

    Apreciază

Lasă un răspuns

