Cum am slabit 35 de kilograme

Nu ma intrebati cum m-am ingrasat cele 35 de kilograme😀

Aveam vreo 4-5 din neglijenta, am adaugat 10 dupa ce m-am lasat de fumat cu trei luni inainte sa raman insarcinata, iar in sarcina am luat circa 20 de kg. Nici Baietzel n-a fost mai prejos, a avut aproape 4 kg la nastere, dar nici eu n-am ratat nici o inghetata sau vreo prajitura🙂

Kilogramele din sarcina s-au topit cam in 3 luni, aproape de la sine, insa pentru restul am facut eforturi dureroase.

  • Primul a fost sa nu mai mananc deloc seara -am suferit de o foame crunta vreo doua saptamani, apoi m-am obisnuit. Acum mananc pufuleti daca simt nevoia sa rontai, sau supa daca imi e foame.

  • Al doilea mare efort a fost renuntarea la tot ce inseamna dulciuri (sucuri, ciocolata😦, prajituri ), prajeli si comandat mancare la serviciu. Am inceput sa vin cu cutiuta de mancare de acasa, pe care o impart in doua portii si astfel controlez cat mananc intr-o zi.
  • Al treilea mare efort a fost sa schimb modul de alimentatie al intregii familii – sa nu mai asociem cartofii/pastele fainoase cu carne, sa reducem cat mai mult consumul de fainoase si am declarat interzisa carnea de porc. A fost foarte greu, pentru ca El protesteaza mereu ca ‘nu e iepure’ sa manance numai salata🙂 insa cu timpul m-am obisnuit si eu sa gatesc legumele in mai multe feluri si mi-am achizitionat un robot de bucatarie care ma ajuta enorm in prepararea salatelor.
  • Eh, si al patrulea mare efort a fost sa tin si o dieta, pentru ca cele de mai sus nu au fost suficiente pentru a scadea in greutate cat imi doream, iar sport nu am avut voie sa fac o perioada. La mine a functionat spectaculos Scarsdale, tinuta in doua randuri.

Acum mai am 1 kg simbolic de slabit si un pic de burtica, pentru care trebuie sa ma mobilizez sa fac un pic de sport. Nu de alta, dar se apropie vara🙂

2 responses

  1. […] povestit aici cum am slabit dupa nastere. ma mentin la aceeasi greutate (+/-2-3kg) de aproape 3 […]

    Apreciază

  2. […] mult anterior am lasat sa se vada si ca am fost candva, pentru scurt timp, balena dar ca mi-am revenit (btw, in poze de acum cateva saptamani port aceiasi blugi, am cred 2 kg in […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

