Bona sau cresa?

Cand Baietzel avea doar 4 luni, eu am fost promovata si odata cu promovarea a trebuit, desigur, sa ma intorc la serviciu. Initial varianta aleasa a fost mama mea, insa experienta de a locui iar cu parintii la 33 de ani s-a dovedit a fi mult prea stresanta pentru ambele parti.

Am explorat varianta bona, insa mi-a fost atat de frica sa nu-l bata sau sa-l certe, incat am ales cresa. Din cresa in cresa, care ne spuneau ca nu primesc copii asa mici, am ajuns la cresa noastra, unde l-am lasat intai ‘de proba’ o zi. A fost ok si l-am dus de la 4 luni cu inima stransa (si cu hotararea de a renunta la serviciu daca nu functioneaza varianta).

Nu doar ca a functionat, dar copilul meu infloreste. A devenit foarte sociabil- chiar prea sociabil, cere mancare si comunica cu toti cei din jur🙂, nu e mofturos la mancare si creste bine si armonios. In 5 luni nu s-a imbolnavit decat o data si atunci nu cred ca a luat raceala de la cresa…

Raspunsul meu, deci, e cu majuscule: CRESA!

Sper ca atunci cand va veni vremea sa gasim si o gradinita la fel🙂

Si o poza de la petrecerile de la cresa:

526191_455643511124596_656893033_n

One response

  1. sunt complet de acord..dupa ce Gogo va implini 2 ani, cresa il asteapta si pe el..intr-adevar, un astfel de mediu il ajuta foarte mult sa se dezvolte dpdv psihic, social..Bona – exclus! iar la bunici, doar in vizite!

    Apreciază

Lasă un răspuns

