Avocado cu branza calcica si nectarina

Sambata i-am introdus prima data branzica in alimentatie lui Baietzel si ca sa fiu sigura ca o si papa i-am preparat un piure delicios cu avocado si nectarina.

  • branza calcica (preparata dupa reteta 1/2l lapte, 4 tablete de calciu lactic)

  • 1 avocado
  • 1 nectarina

Au iesit cam doua portii de bebe, asa ca pe una am mancat-o eu. Foarte bunnn!

Mi se pare ca retetele de bebelusi imi lasa mult mai mult spatiu de imaginatie si inventivitate decat cele pentru adulti. Asa ca o sa tot postez😀 (asa am ajuns sa mancam si noi piure de dovleac, dar asta e alta poveste…)

Uite-asa de buna e reteta mamei😉 :

dsc07027

Lasă un răspuns

